• My Cart 0

    Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.

  • 0
Κωδικός κουπονιού: SD18

Πολιτική επιστροφής

Λυπούμαστε που σας ενοχλήσαμε. Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με την παραγγελία σας, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας για να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής εντός 14 ημερών από την παραλαβή των αντικειμένων σας. Διαβάστε προσεκτικά την πολιτική επιστροφών μας και βεβαιωθείτε ότι πληρούνται όλα τα κριτήρια πριν μας στείλετε οποιαδήποτε αντικείμενα. Αυτή η πολιτική επιστροφής ισχύει για όλα τα στοιχεία στον ιστότοπό μας, εκτός από αυτά που επισημαίνονται ειδικά.

Γενικές πολιτικές επιστροφής

Μπορείτε να λάβετε επιστροφή χρημάτων για ελαττωματικά, κατεστραμμένα ή εσφαλμένα αντικείμενα, προβλήματα απόκλισης μεγέθους και αναντιστοιχία χρώματος κ.λπ. Σημειώστε:

1. Μην επιστρέφετε αντικείμενα χωρίς να συμβουλευτείτε την εξυπηρέτηση πελατών μας. Η εξυπηρέτηση πελατών μας θα ξεκινήσει τη διαδικασία επιστροφής μαζί σας.
2. Μόλις λάβετε την επιστροφή σας, το αντικείμενο θα ελεγχθεί από το τμήμα Διασφάλισης Ποιότητας. Λάβετε υπόψη ότι αντικείμενα που εμφανίζουν σημάδια φθοράς, αλλαγής μεγέθους, αλλαγής μεγέθους ή ζημιάς με οποιονδήποτε τρόπο δεν γίνονται δεκτά για επιστροφή.
3. Οποιαδήποτε μη εξουσιοδοτημένα, ακατάλληλα συσκευασμένα ή μη ασφαλισμένα πακέτα θα επιστραφούν στον αποστολέα.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών μας πριν αποστείλετε τυχόν προϊόντα. Όλες οι ερωτήσεις πρέπει να υποβληθούν το αργότερο 14 ημέρες μετά την παραλαβή της αποστολής. Το προϊόν πρέπει να μας επιστραφεί άθικτο, μη λερωμένο, άπλυτο, αμετάβλητο ή να μην φορεθεί άλλο από το να δοκιμάσετε τα προϊόντα και στην ίδια κατάσταση που σας πωλήθηκε. Λάβετε υπόψη ότι τυχόν ετικέτες ή ετικέτες πρέπει να παραμείνουν άθικτα και τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν μέσα ή με την αρχική συσκευασία του. Εάν τα δώρα αποστέλλονται με το προϊόν σας, πρέπει να το επιστρέψετε επίσης.

Συγκεκριμένες πολιτικές επιστροφής

Πλήρη επιστροφή

Η παραγγελία σας πληροί τις προϋποθέσεις για πλήρη επιστροφή χρημάτων εάν το προϊόν που έχετε λάβει είναι:

Σκάρτος - Εάν λάβετε ένα κατεστραμμένο προϊόν, επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως. Να είστε πολύ περιγραφικοί για τις ζημιές και να ανεβάσετε σημαντικές φωτογραφίες της ζημιάς. Αφού λάβουμε τα αιτήματά σας, θα το χειριστούμε εντός 48 ωρών.

Αναντιστοιχία προϊόντος - Σε περίπτωση που έχετε λάβει διαφορετικό προϊόν, επικοινωνήστε μαζί μας εντός 14 ημερών. Ανεβάστε σημαντικές φωτογραφίες του προϊόντος που λάβατε. Θα το επεξεργαστούμε εντός 24 ωρών.

Αναντιστοιχία μεγέθους - Καθώς όλα τα φορέματά μας είναι ραμμένα στο χέρι και προσαρμοσμένα, το τελειωμένο φόρεμα μπορεί να διαφέρει κατά περίπου μία ίντσα σε κάθε κατεύθυνση των καθορισμένων μετρήσεων. Για να διασφαλίσουμε ότι το φόρεμά σας θα σας ταιριάζει απόλυτα, οι ράφτες μας δημιούργησαν όλα τα φορέματά μας με επιπλέον ύφασμα στις ραφές που επιτρέπουν μικρές τροποποιήσεις μεγέθους. Εάν το μέγεθος του φορέματος σας διαφέρει από τις προδιαγραφές της παραγγελίας σας κατά περισσότερο από μία ίντσα, μη διστάσετε να επιλέξετε από τις ακόλουθες επιλογές:

1. Σας ενθαρρύνουμε να βρείτε έναν τοπικό ράφτη για να κάνετε προσαρμογές. Θα σας επιστρέψουμε έως και το 10% της τιμής του προϊόντος ως κόστος προσαρμογής.
2. Σας επιτρέπεται να στείλετε πίσω το φόρεμα για δωρεάν αλλαγές, αλλά χρειάζεστε πληρωμή για τα έξοδα αποστολής εμπρός και πίσω.
3. Παρακαλώ κατανοήστε ότι τα φορέματα που δεν ταιριάζουν σωστά αλλά σύμφωνα με τις προδιαγραφές που παραγγείλατε δεν μπορούν να επιστραφούν ή να ανταλλαχθούν.

Αναντιστοιχία χρώματος - Οι ρυθμίσεις της οθόνης του υπολογιστή σας ενδέχεται να αλλάξουν το χρώμα των εικόνων που εμφανίζονται στον ιστότοπό μας. Η ελαφριά εκτροπή χρώματος του φορέματος σας και το χρώμα που εμφανίζεται στην οθόνη ενδέχεται να μην σημαίνει ότι το φόρεμα είναι ελαττωματικό ή έχει αποσταλεί εσφαλμένα. Ωστόσο, εάν είστε βέβαιοι ότι λάβατε το αντικείμενο σε λάθος χρώμα, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών για να δείτε εάν είναι δυνατή η επιστροφή ή η επιστροφή χρημάτων. Υπάρχουν 3 κύριοι παράγοντες που προκαλούν το 90% των προβλημάτων χρώματος.

1. Βαθμονόμηση χρώματος της συσκευής σας, κάθε οθόνη υπολογιστή ή κινητή συσκευή ενδέχεται να εμφανίζει τα χρώματα με διαφορετικό τρόπο
2. Οι βελτιώσεις ψηφιακής αντίθεσης της συγκεκριμένης εικόνας μπορούν να συμβάλουν στην ψευδαίσθηση ενός λανθασμένου χρώματος
3. Η κάμερα του φωτογράφου, το σετ φωτισμού και το φόντο μπορούν να κάνουν το χρώμα του φορέματος να φαίνεται διαφορετικό

Ο μόνος τρόπος για να βεβαιωθείτε ότι έχετε πραγματικά το σωστό χρώμα είναι να αγοράσετε ένα δείγμα χρώματος από εμάς.

Αντικείμενα που δεν μπορούν να επιστραφούν ή να ανταλλαχθούν

1.Χωρίς επιστροφές και ανταλλαγές για εξατομικευμένα αντικείμενα.
2.Χωρίς επιστροφές και χωρίς ανταλλαγές για αλλοιώσιμα, σκουλαρίκια (συμπεριλαμβανομένων σετ κοσμήματος που περιέχουν σκουλαρίκια) και είδη προσωπικής φροντίδας (συμπεριλαμβανομένων εσωρούχων κ.λπ.) για λόγους υγιεινής.

Αναντιστοιχία στυλ - Εάν οι μοδίστρες μας ή οι συνεργάτες μας παραδώσουν το λάθος φόρεμα και τότε σας παραδώσουμε αυτό το φόρεμα Δικαιούστε πλήρη επιστροφή χρημάτων.

Μερική αποζημίωση

Το προϊόν χρειάζεται προσαρμοσμένη εργασία
Εάν το προσαρμοσμένο προσαρμοσμένο προϊόν σας χρειάζεται προσαρμογή, επειδή το μέγεθος δεν είναι κατάλληλο, ενδέχεται να είμαστε σε θέση να σας υποστηρίξουμε με τον λογαριασμό προσαρμογής. Επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών μας για λεπτομέρειες.

Λείπουν προσαρμοσμένες λειτουργίες
Εάν στα φορέματά σας λείπουν προσαρμοσμένες δυνατότητες που σημειώνετε στην παραγγελία σας (π.χ. διακόσμηση λουλουδιών στο φόρεμα), τότε δικαιούστε μερική επιστροφή χρημάτων. Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας για λεπτομέρειες.

Καθυστερημένη αποστολή με ταχείες παραγγελίες
Εάν η ταχεία παραγγελία σας δεν έφτασε εγκαίρως, θα σας επιστρέψουμε την ταχεία χρέωση επεξεργασίας. Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας.

Ακυρώσεις παραγγελιών

Κατανοούμε ότι είναι μια πολύ σημαντική δέσμευση να παραγγείλετε ένα φόρεμα για την ειδική σας περίσταση, και η πολιτική ακύρωσης δημιουργήθηκε λαμβάνοντας υπόψη αυτό. Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι τα φορέματά μας είναι κατασκευασμένα κατά παραγγελία, και μόλις ξεκινήσει η διαδικασία ραπτικής τα υλικά δεν μπορούν να ξαναχρησιμοποιηθούν. Τα καλά νέα είναι ότι μετά την παραγγελία σας, υπάρχει ακόμη πολύς χρόνος για να αλλάξετε γνώμη. Για περισσότερες λεπτομέρειες, ανατρέξτε στην πολιτική ακύρωσης παρακάτω.

Οι μη πληρωμένες παραγγελίες θα ακυρωθούν αυτόματα μετά από 3 ημέρες. Λαμβάνουμε εκατοντάδες δοκιμαστικές παραγγελίες κάθε μέρα τις οποίες τα μέλη μας χρησιμοποιούν για να αναφέρουν συγκεκριμένα περιεχόμενα καλαθιού και αποθηκεύουμε το τιμολόγιο για μελλοντική αναφορά.

Εάν θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, επικοινωνήστε μαζί μας ή Ζωντανή συνομιλία για να συνεχίσετε.

Μόλις αποσταλεί η παραγγελία σας, δεν μπορεί πλέον να ακυρωθεί.

Ενέργειες Χρονικά πλαίσια Επιστροφή χρημάτων
Προϊόν Κόστος αποστολής
Φορέματα, παπούτσια, αξεσουάρ κ.λπ. εντός 12 ωρών 90% 100%
12-24 ώρες 70% 100%
24-48 ώρες λιγότερο από 50% 100%
πάνω από 48 ώρες, δεν αποστέλλεται κανένας 100%
Η παραγγελία έχει αποσταλεί κανένας κανένας

 

Πολιτική ανταλλαγής

Προς το παρόν δεν προσφέρουμε υπηρεσία ανταλλαγής για προϊόντα. Επειδή όλα τα είδη είναι παραγγελίας, δεν έχουμε έτοιμα φορέματα ή προϊόντα που μπορούν να αποσταλούν σε αντάλλαγμα των επιστρεφόμενων αντικειμένων σας. Θα χρειαστεί να επιστρέψετε ανεπιθύμητα αντικείμενα (εάν είναι κατάλληλα σύμφωνα με την πολιτική επιστροφής) και, στη συνέχεια, να υποβάλετε μια νέα παραγγελία για τα αντικείμενα αντικατάστασης. Όλες οι νέες παραγγελίες υπόκεινται στην τρέχουσα περίοδο παραγωγής.

Διαδικασία επιστροφής

Λάβετε υπόψη ότι τα αντικείμενα που επιστρέφονται σε απαράδεκτη κατάσταση δεν θα υποβάλλονται σε επεξεργασία ως επιστροφές χρημάτων και θα σας αποσταλούν πίσω.

1. Υποβάλετε αίτημα επιστροφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών μας εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας. Συμπεριλάβετε μια εξήγηση και φωτογραφίες που αναφέρουν τον λόγο της επιστροφής σας. Λάβετε υπόψη ότι οι επιστροφές δεν θα γίνονται δεκτές χωρίς προηγούμενη έγκριση από την Εξυπηρέτηση Πελατών μας.

2. Μόλις η Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών μας εγκρίνει το αίτημά σας, θα σας παράσχουμε τη διεύθυνση επιστροφής και τη "Φόρμα Επιστροφής Προϊόντος". Στείλτε τα αντικείμενα μέσω του τοπικού ταχυδρομείου σας εντός 3-5 εργάσιμων ημερών. Λάβετε υπόψη ότι δεν θα πληρώσουμε κανένα φόρο ή τελωνειακό τέλος εάν συμβεί.

3. Μόλις παραληφθεί στη μονάδα μας, η επιστροφή σας θα υποβληθεί σε επεξεργασία εντός 48 ωρών. Μόλις επιβεβαιωθεί και ελεγχθεί η επιστροφή σας, επιτρέψτε έως και δύο κύκλους χρέωσης για να πιστωθεί στον λογαριασμό σας, ανάλογα με την τράπεζα ή την υπηρεσία πληρωμών σας. Η τράπεζα ή η υπηρεσία πληρωμών σας ενδέχεται να επιβάλλουν μια μικρή χρέωση συναλλαγής

4.Η αρχική αμοιβή αποστολής και η αμοιβή επιστροφής δεν επιστρέφονται.

Παρακαλώ σημειώστε: διατηρούμε το δικαίωμα να μην επεξεργαστούμε την επιστροφή χρημάτων εάν επιστραφούν σε απαράδεκτη κατάσταση.

Η διεύθυνση επιστροφής: επικοινωνήστε με το email της υπηρεσίας μας - [email protected]